Co myślicie o opowiadaniu?

piątek, 18 października 2013

Coś nowego ;D



" On i ja.. jesteśmy tacy sami.
Manipulujemy,
Pragniemy siły,
Kontrolujemy,
Karzemy,
Ale nasze działania są napędzane przez jedno szczególne miejsce głęboko wewnątrz...
Jesteśmy sami.... i nienawidzimy tego "




Hej kochani ;**
Co wy na to, żebym założyła blog o Koltherine ( Kol + Katherine) ? Mam kilka pomysłów i z chęcią bym je zrealizowała. Czekam na wasze zdanie :) Oczywiście tego bloga będę nadal pisała. Co tu by jeszcze dodać... Akcja w tym opowiadaniu będzie rozgrywać się po uwolnieniu Silasa.
Zapraszam do komentowania ;**

Pozdrawiam, Yśka.




4 komentarze:

  1. Ja jestem za tym pomysłem :D Tylko nie zapomnij podesłać linku :P
    Zapraszam na piaty rozdział: http://gif-may-br-a-curse.blogspot.com
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Chciałam zadać jedno pytanie, co będzie z tym blogiem http://katie-jonson-story.blogspot.com/ ? Bo go polubiłam i od wakacji czekam na ciąg dalszy. :D

      Usuń
    2. Natchnęłaś mnie, żeby tam wrócić. Jak najszybciej postaram się dodać nowy rozdział na katie-jonson-story. Mam też do ciebie pytanie. Chodzi mi o to, jaka aktorka miałaby "odgrywać" rolę twojej postaci? Będzie mi potem łatwiej dodać zdjęcie do zakładki ' bohaterowie'.

      Usuń
  2. Zapraszam na mojego nowego bloga! :D
    klaroline-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń